5/7 Söndag

Hejsan mina underbara läsare!
God dag på er! Idag är det Söndag den 5 och då är äntligen Alexandra här! Ja, för er som inte vet så har min bror Jacob en dotter på två år. Jag älskar att få träffa lilla Alexandra, hon har lekt för fullt här nu på 1h. Hon har lekt på en jättestor häst mamma och jag köpte igår. Den tyckte hon var jätterolig! Men just nu är inte fasters lilla tös hemma för hon är ute och åker traktor med sin pappa för dom måste hjälpa våran granne med en sak. Men det bästa med Söndagar är att man får träffa Alexandra. Hennes skratt gör en så glad att man skrattar med henne. Men snart ska jag skämma bort mig själv, jag ska köpa en tröja som det står "Världens bästa faster" på! Så om ett tag ska ja beställa hem den, det lär bli toppen. Men för övrig för ni läsare ha det bäst så hörs vi av!
Ps. Här bjuder jag på en bild även på Alexandra!<3


Kommentera här: