13/10-18

Halloj igen, jag är tillbaka med lite nya saker och skriva om men ibland blir de även samma saker man skriver fast på olika sätt m.m strunt samma nu kör vi! :)
 
*Vad gjorde jag igår/idag? Ja, igår hade jag ju som sagt var besök utav h*n, vi hade det så himla mysigt och trevligt. Jag har varit singel i snart 2 månader jag vet det är absolut inte en lång tid, medans personen jag träffar har varit singel sen juli i år eller något sånt. Ja, jag tänkte skriva lite om varför jag och Ludde gjorde slut och lite av varför han dumpa mig m.m Jag kan börja med säga att det var en Fredag den 24/8-18 så drog jag iväg på fest hos en tjejkompis som heter Malin, hon hade hemma fest och sedan utgång och då kände jag att jag ville åka dit och komma hemifrån lite för jag sitter oftast ALLTID hemma om dagarna. Så jag åkte dit, var där tills 25/10 tills Lördag alltså. Men mitt ex Ludde (Ludvig) bodde hos mig då och han blev rätt skum det sista, jag var gravid och han visste om det för vi tog testen ihop m.m då såg han väldigt lycklig ut vad jag kunde se, men sedan fråga han mig om jag kunde göra abort för han inte var redo, jag är rätt snäll av mig så jag ställde självklart upp för han ej var redo, så vi hade redan bokat tid och allt så den 27/8 gjorde jag min abort då jag var i vecka 10. Men han stack ifrån mig när jag var på fest och när jag inte var hemma! Han drog, utan att ens säga att vi hade gjort slut eller någonting han drog alltså dagen innan man går till gyn och får en tablett som stoppar upp gravid hormonerna m.m. Jag fick genom gå allt detta själv, att han stack, aborten allt SJÄLV! Han blocka mig på alla ställen så jag kunde inte ens få tag på honom, vi pratar inte idag överhuvudtaget, vilket jag tycker ändå är synd för att han kunde gjort vårat slut på förhållandet bättre än bara sticka ifrån mig utan säga någoting. Jag fick reda på att han hade dumpat mig via instagram såg jag på kvällen då han hade lagt ut en bild på sig själv och skrivit #singel fast på engelska ej på svenska. Jag var helt förstörd att jag fick genom gå allt detta skiten själv och att han inte ens brydde sig om vad jag gick igenom. Men ja, som sagt jag träffat en person denna personen är helt galet snäll och h*n ögon lyser upp så man blir glad och man känner att man kan andas ut må toppen liksom. Denna personen lär ingen direkt få veta vem det är förens h*n och jag är i en seriös relartion för jag vill inte liksom slänga ut massa info om h*n bara sådär utan h*n är hemlig, tills vidare så får vi se vad som händer! Men denna personen var hos mig igår och åkte hem idag, vi hade en mysig stund med mycket skratt, kyssar, och gos. Jag somna otroligt bra och mysigt i hans famn igår, jag somna jäkligt fort, men jag somna nog fort med för jag har äntligen köpt ut mina mediciner så jag kan sova på natten, har knappt kunnat sova alls det sista men nu äntligen kan ja detta. Jag är glad att jag träffa denna personen på det sättet som vi gjorde, h*n är vettig tycker jag och detta är en person som har i ordning mer på sitt liv än vad jag har just nu, för jag mår dåligt m.m, men visst det kanske h*n också gör ibland för det gör vi alla någon gång. Men h*n har ju liksom jobb, körkort o även bil vilket är en stor fördel tycker jag, det känns skönt att ha träffat en person som har mer i ordning som sagt var på sitt liv på den fronten än va jag har just nu. 
 
*Bild på när jag håller hand med h*n?
En, bild på när vi håller i hand kommer här! <3
 
 
Detta var allt för idag, hoppas vi hörs snart igen, puss o kram! <3
1 Viktor:

skriven

Intressant att få läsa igenom, konstigt att han bara drog utan att ens säga något. Det tycker jag är dålig stil faktiskt. :/
Men skönt att du mött någon som det känns bra med! :)

Svar: Ja, det var väldigt dålig stil av honom det kan ja hålla med om!Ja, jag är också glad och lycklig att jag kan ha hittat någon bättre än honom iaf!
Ha en bra dag, Viktor! :)
Idah

2 Sandra:

skriven

Usch vilken idiot som lämnade dig på det sättet :( skönt att du har träffat en fin kille nu hoppas def går bra för er :) kram

Svar: Ja, det var riktigt hemskt faktiskt. Ja, jag är glad att jag har hittat en ny, men sen om det blir något mellan mig denna killen får vi se, men jag hoppas på att det blir något iaf!Ha en fin dag, Sandra, kram! :)
Idah

Kommentera här: